قوانین و مقررات
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات پگاه پروتو
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات پگاه پروتو به دقت ملاحظه فرمایید.
خربد مشتریان به فروشگاه پگاه پروتو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پگاه پروتو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پگاه پروتو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پگاه پروتو اقدام کند.
پگاه پروتو به عنوان فروشنده ، واسطه کارخانه و مشتری می باشد و بسته به عمده یا خرده بودن مشتری شرایط فروش و ارسال و قرارداد متفاوتی دارد.
پگاه پروتو به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
پگاه پروتو متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پگاه پروتو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
تنها راه ارتباطی با فروشگاه پگاه پروتو ، وبسایت pegahproto.ir و شماره تماس موجود در سایت است و هرگونه تماس مبنی بر برنده شدن در قرعه از سمت پگاه پروتو نمی باشد و پگاه پروتو مسئولیت تماس های ثالث را بر عهده نمی گیرد.
کلیه سفارشات ثبت شده در پگاه پروتو بعد از دو روز کاری از زمان ثب سفارش ارسال خواهند شد.
ارسال به منزله تحویل سفارش به مشتری نمی باشد و به معنای تحویل به اداره پست است.
بازه زمانی ارسال سفارش توسط اداره پست 2 تا 5 روز کاری بر اساس دور بودن و دسترسی پذیری شهر مقصد بستگی دارد.
روی هم رفته زمان تحویل شدن سفارش از زمان ثبت سفارش حدود یک هفته می باشد.
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. پگاه پروتو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
پشتیبانی تلفنی در روزهای شنبه تا پنجشنبه و غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا 4 عصر میتوانید نسبت به مسائل به وجود آمده ، تماس حاصل نمایید.
در زمان تحویل شدن بسته به پست یک کد رهگیری 20 رقمی برای مشتری ارسال می شود و مشتری باید برای رهگیری سفارش با وارد نمودن کد مربوطه داخل سایت رهگیری پست ، اقدام به رهگیری سفارش نماید.
سایت رهگیری پست:
https://tracking.post.ir/
در صورتیکه بسته از بازه اعلامی ، دیرتر به دست مشتری رسید ، مشتری موظف است با رهگیری آخرین وضعیت سفارش در سامانه پست ، از وضعیت بسته خود اطلاع پیدا کند و در صورتی که بر اساس سهل انگاری اداره پست شهر مربوطه بسته دیرتر به دست مشتری رسید ، با مراجعه یا تماس تلفنی با اداره پست شهر مربوطه نسبت به دریافت بسته خود اقدام نماید.
در صورتیکه بسته پستی در مسیر دیگری برای مدت زمان غیر عادی ای متوقف شده بود ، از طریق اپلیکیشن های ارتباطی واتس / تلگرام / روبیکا و یا شماره تماس مربوط به فروشگاه ، میتوانید درخواست پیگیری نمایید.
کلیه بسته های ارسالی به اندازه ارزش بسته ارسالی بیمه می شوند و اداره پست موظف به پرداخت خسارت در صورت خرابی در محتوای بسته ارسالی می باشد.
در صورت ایجاد خسارت به بسته ، ضمن اطلاع به فروشگاه اینترنتی پگاه پروتو ، فورا موضوع را به پست ناحیه خود اطلاع دهید و فرم دریافت خسارت را پر نمایید.
مواردی همچون عدم رعایت احتیاط در باز کردن بسته به عنوان مثال پاره شدن بسته محصول به واسطه فرو کردن تیغ و چاقو یا از این قبیل موارد که خود مشتری مسبب آن است به هیچ عنوان شامل گارانتی پرداخت خسارت یا مرجوع کردن بسته نمیشود و خود مشتری مسئول آن می باشد.
به صورت کلی در صورت همکاری نکردن اداره پست ، پگاه پروتو نهایت همکاری با مشتری در جهت حفظ کرامت مشتری را حفظ می نماید.
مرجوع کردن سفارش به معنای بازگشت وجه سفارش و کنسل نمودن آن می باشد.
کنسل کردن سفارش فقط قبل از ارسال سفارش پذیرفته می شود.